Vis aktivitet

Dette er holdet for dig som måske er helt ny indenfor funktionel fitness. Her er der ingen komplekse bevægelser. Vi arbejder med høj intensitet og effektive basis øvelser. Holdet er selvfølgelig også for det mere erfarne medlem, som blot ønsker at komme ned og forbrænde en masse kalorier! Alle kan deltage – Alt skaleres til netop dit niveau.

Vis aktivitet

På Team WOD vil i altid arbejde enten 2&2, eller flere sammen om at gennemføre dagens WOD. Her vil der være god mulighed for at styrke samarbejdet med de andre medlemmer. OG selvfølgelig med garanti for sved på panden.

WOD

Vis aktivitet

WOD (Workout of the day) WODS holdene er de daglige hold hvor dagens workout køres. Her sikre vi dig en times effektiv træning, hvor hele kroppen bliver bevæges og hvor du med garanti får sved på panden. Alle kan deltage på holdet – Øvelserne tilpasses og skaleres til netop dit niveau.

WOD